Over ons

Slimme, innovatieve online oplossingen bedenken en realiseren, is waar Clearweb voor staat.  Maar dat is slechts de helft van ons product; onze klanten kennen ons als  initiatiefnemers en “out of the box”  denkers. Die niet denken dat als je alleen een hamer hebt, iedere uitdaging op een spijker lijkt, maar creatief omgaan met iedere uitdaging.

Wie zijn wij

Clearweb is opgericht in 2012, door een groep developers die het “anders” willen doen. Veel ervaring is opgedaan bij toonaangevende bedrijven op het gebied van webdevelopment, datamanagement en analyse. Daarnaast heeft het ontwikkelen van alles het internet te bieden heeft geen geheimen voor ons. Aangevuld met expertise op het gebied van “cutting edge” marketing en communicatie, staan wij voor u klaar om uw volgende stap op internet tot een succes te maken.

Wat doen wij

Clearweb heeft  brede ervaring met bouwen van websites, webshops en mobiele apps. Het wordt voor ons pas echt interessant als wij onze kennis over het genereren, beheren en ontsluiten van grote hoeveelheden data kunnen inzetten om uw web activiteiten nog effectiever te maken. De datadriven online applicaties die wij voor onze klanten bouwen optimaliseren het contact tussen hen en hun klanten. Of dit nu is op de BtoC of de BtoB markt.

Hoe doen wij dat

Het team van Clearweb bestaat uit mensen die internet en online marketing ademen. Ontwikkelaars, programmeurs, analisten en strategen, ieder met hun eigen discipline, teamwerkers, maar op z’n tijd heel eigenwijs. Optimaal contact tussen ons en onze klanten zorgt er voor dat we altijd terug kunnen kijken op een project waar we allemaal trots op zijn. Maar daar houdt onze service niet op. Wij blijven de het opgeleverde project monitoren en in overleg met onze klant optimaliseren. Want Internet is dynamiek, staat nooit stil.

Ontmoet de oprichters

Jaap Wolff

Algemeen directeur

De datagoochelaar Jaap, al meer dan veertig jaar in het vakgebied, weet alles in en om het gebied van data marketing.

Mohamed Alkaduhimi

Technisch directeur

Mohamed is het technische orakel van het bedrijf. Altijd in voor een gesprek over online marketingtechnieken, nieuwe technologieën, social media en natuurlijk zijn favoriet onderwerp: Big Data.